Speciální výstava Basenji klubu

04.08.2012 19:47

Speciálka se oproti klubové výstavě koná na moravě,takže se opět konalo balení ,přípravy a dlouhá cesta. Po cestě si neustále opakuji jestli mám všechno a spokojená,že tentokrát jsem snad opravdu nic nezapoměla. Přijíždíme k bráně areálu ve které se výstava konala a mě zvoní telefon - Karolínka (starší dcera). Hlídala doma zbylé tři pejsky,tak jsem čekala hlášení,že je vše v pohode,že mám být klidná. V telefonu se ale ozvalo - mami,to oblečení v tom bílém vaku co tu vysí na dveřích si chtěla asi s sebou viď? V tu chvíli se vám zbortí celý svět. Nu což,mám výstavu na starost,tak musí vše proběhnout tak jak má i bez mého výstavního oblečení :-D . Snad mě rozhodčí nevykáže z kruhu :-D . Posuzoval pan Iuza Beradze z Gruzie a naštěstí posuzuje psa a ne druhý konec vodítka a toho kdo je na něm . Ve třídě dorostu se k mé velké radosti předvedli Juinčini kluci z našeho posledního vrhu . Eboko Kiambu Lady Congo a bráška Ekiridi Kiboko Lady Congo. Eboko se umístil na místě druhém se známkou VN2 a Ekiridi ( Bubák) na místě 4. s VN4 .Oba jsou šikulky a doufám,že budou navštěvovat výstavy i nadále.

Obrovskou radost jsem měla také z Fara a Juinky ! Faro ve třídě otevřené V1,CAC a Jua zaperlila a dostala V1,CAC,Vítěz speciální výstavy a BOS ( vítěz plemene opačného pohlaví) !

Nádherný víkend ! Díky všem ,kteří se na výstavě spolupodíleli i všem kamarádům a známým :-) !