Národní výstava Mladá Boleslav

25.08.2013 19:57

Z dnešní výstavy jsem měla opět velmi smíšené pocity. Již několik dní avizovaný déšť mi rozhodně při časném vstávání nepomáhal,ale co ! Přihlášeni jsou dva hafani a vzhledem k né moc dobré finanční situaci by byla jistě škoda nechat nemalé výstavní poplatky propadnout . Juina navíc potřebuje nasbírat ještě několik bodů na klubového šampiona a tak tedy jedeme. Cesta byla dobrá,na výstavišti jsme čekali celou věčnost než na nás dojde řada ,což dobře vynahradil fakt ,že se sešla dobrá parta a tak se probíralo všechno možné i nemožné a hlavně se pomlouvali spinkající basenjíci :-) . Posuzovala paní rozhodčí Jaroslava Ovesná,která posuzovala velmi pečlivě a nechala nás teda řádně vyběhat :-D .

Před posuzováním mě poprosily majitelky fenky Kamili Hanáček,jestli bych Aimee nepředvedla. Okamžitě na mě naskočila tréma,abych jí to nepokazila ,ale vše dopadlo dobře a Aimee dostala V1,CAC  .

 

Pak už jsem do kruhu nastoupila s Juinkou a ta dostala známku V2 a titul Res.CAC . Nakonec jsme do kruhu nastoupili s Faronkem a už to začalo. Ve třídě šampionů V1 ,CAC. V dalším klání o Narodního vítěze a CACe ČMKU jsme opět uspěli a nakonec byl Farovi udělen i v plemeni titul nejvyšší- BOB !

Tím pádem bylo jasné,že deštivý den nekončí,protože budeme čekat do závěrečných soutěží . V hlavě jsem si malovala,jak určitě do závěrečného kruhu o vítěze 5.FCI skupiny nastoupí jen málo psů,že určitě nejsou majitelé takoví blázni ,jako my a že by se i tady mohlo zadařit,protože Faro dnes šlapal opravdu nádherně . Toto vroucné přání se zhroutilo okamžitě v přípravném kruhu. Do závěrečného s náma nastoupilo dalších jedenáct psů všech možných plemen v 5. skupině zařazených. Paní rozhodčí prohlíží,prohlíží,obchází ,vybírá a vybírá - já už kolabuji a hurá ! Jsme v užším výběru ! Konečně paní rozhodčí začíná psiska posílat na stupně vítězů. Páté místo- nic, čtvrté -nic ,tak že by třetí ? Nic . Kolabuji znovu -už zbývají jen dvě místa ! Druhé nic a je to tu - první místo vyhrává Basenji !!!  Stojím na stupních vítězů a stejně mi to vůbec nedochází ! Vůbec si nepamatuju ,kdo ještě na stupních stál nebo co kdo říkal. Utahaná,zmrzlá,ale šťastná ! To však ještě nebyl konec,vítězové skupin tedy BIG 1 -ještě nastupují o vítěze výstavního dne . Do úplného závěru jsme se dostali tři,ale udělovalo se pouze místo první. To vyhrál Béžový mopsík,ale být mezi třemi nejkrásnějšími psy z 3600 přihlášených je naprosto nádherné a úžasné !